Середа, 08.05.2024, 00:13
Вітаю Вас Гість | RSS

ВЕЛИКОРУБЛІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Компанієць Тетяна Іванівна


Прізвище,  ім'я,  по батькові: Компанієць Тетяна Іванівна       

Рік народження:  03.09.1965

 Освіта:   вища

Фах:  учитель початкових класів

 

Звання, нагороди:  : Грамота Котелевської РДА, Котелевської районної ради

 

 

Посада: учитель  Педагогічний стаж: 30 років

 

 Адреса досвіду:  Великорублівська ЗОШ І-ІІІ ступенів  Котелевської районної ради

 

 

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ДОСВІД

Тема:     Навчальна гра як засіб розвитку дитячих інтересів

Мета: формувати в молодших школярів інтерес до навчання; сприяти розвитку пізнавальних інтересів та уваги до навчального матеріалу, активності учнів, зняттю їх втоми.

Короткий зміст: Провідна педагогічна ідея досвіду полягає в тому, що гра органічно об’єднує триєдину мету навчання: освітню, розвивальну, виховну. Збуджені під час гри думки примушують учня самостійно здійснювати умозаключення у ході роботи, певні узагальнення. Це зміцнює знання і перетворює їх у переконання. Під час гри у дітей найповніше виявляються і розвиваються індивідуальні особливості, можливості, здібності, пам'ять, мислення, увага.

Гра виконує і корекційну функцію: попереджує і усуває невпевненість дітей в собі, негативізм, агресивність, безпідставну образливість, позбавляє стійкого комплексу неповноцінності. Все це обумовлює становленню та розвитку особистості школяра. Гра допомагає і сприяє реалізації на практиці особистісно зорієнтованого навчання і виховання. Фізхвилинки та уроки на природі проводяться вчителем частіше у вигляді рухливих ігор завдяки чому поряд з емоційною сферою активізується фізична активність дитини. Статичні ігри це ігри на кмітливість, завдяки яким разом з емоційною сферою активізується інтелектуальна діяльність школяра. Навчальна гра – багатогранна, вона розвиває, виховує, розважає, соціалізує. Але історично одна з головних її задач – навчання.

Знання, отримані дитиною у грі, дивують своєю глибиною й міцністю. Вони врізаються в дитячу пам'ять. Час не тільки не стирає їх, але поглиблює, розширює, доповнює. Прийоми гри викликають у дітей задоволення, підвищують емоційний тонус, сприяють розвитку фантазії, уяви, уваги, спостережливості та допитливості. Ці прийоми також допомагають зняти емоційну скутість учнів, невпевненість у собі, активізувати творчі здібності.

Граючи, діти вчаться застосовувати свої знання і вміння на практиці, користуватися ними в різних ситуаціях.

Районний професійний конкурс: Учитель року

Форма узагальнення: опис досвіду з додатками, матеріали досвіду роботи

Схвалено (ким?, коли?):  рішенням педагогічної ради Великорублівської ЗОШ І-ІІІ ступенів (протокол № 3 від 30.01.2012 року)

Місце  збереження: Великорублівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, 


Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Друзі сайту