Меню сайту
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Компанієць Тетяна ІванівнаПрізвище, ім'я, по батькові: Компанієць Тетяна Іванівна Рік народження: 03.09.1965 Освіта: вища Фах: учитель початкових класів
Звання, нагороди: : Грамота Котелевської РДА, Котелевської районної ради
Посада: учитель Педагогічний стаж: 30 років
Адреса досвіду: Великорублівська ЗОШ І-ІІІ ступенів Котелевської районної ради
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ДОСВІД Тема: Навчальна гра як засіб розвитку дитячих інтересів Мета: формувати в молодших школярів інтерес до навчання; сприяти розвитку пізнавальних інтересів та уваги до навчального матеріалу, активності учнів, зняттю їх втоми. Короткий зміст: Провідна педагогічна ідея досвіду полягає в тому, що гра органічно об’єднує триєдину мету навчання: освітню, розвивальну, виховну. Збуджені під час гри думки примушують учня самостійно здійснювати умозаключення у ході роботи, певні узагальнення. Це зміцнює знання і перетворює їх у переконання. Під час гри у дітей найповніше виявляються і розвиваються індивідуальні особливості, можливості, здібності, пам'ять, мислення, увага. Гра виконує і корекційну функцію: попереджує і усуває невпевненість дітей в собі, негативізм, агресивність, безпідставну образливість, позбавляє стійкого комплексу неповноцінності. Все це обумовлює становленню та розвитку особистості школяра. Гра допомагає і сприяє реалізації на практиці особистісно зорієнтованого навчання і виховання. Фізхвилинки та уроки на природі проводяться вчителем частіше у вигляді рухливих ігор завдяки чому поряд з емоційною сферою активізується фізична активність дитини. Статичні ігри це ігри на кмітливість, завдяки яким разом з емоційною сферою активізується інтелектуальна діяльність школяра. Навчальна гра – багатогранна, вона розвиває, виховує, розважає, соціалізує. Але історично одна з головних її задач – навчання. Знання, отримані дитиною у грі, дивують своєю глибиною й міцністю. Вони врізаються в дитячу пам'ять. Час не тільки не стирає їх, але поглиблює, розширює, доповнює. Прийоми гри викликають у дітей задоволення, підвищують емоційний тонус, сприяють розвитку фантазії, уяви, уваги, спостережливості та допитливості. Ці прийоми також допомагають зняти емоційну скутість учнів, невпевненість у собі, активізувати творчі здібності. Граючи, діти вчаться застосовувати
свої знання і вміння на практиці, користуватися ними в різних ситуаціях. Форма узагальнення: опис досвіду з додатками, матеріали досвіду роботи Схвалено (ким?, коли?): рішенням педагогічної ради Великорублівської ЗОШ І-ІІІ ступенів (протокол № 3 від 30.01.2012 року)Місце збереження: Великорублівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, |
Пошук
Календар
Архів записів
Друзі сайту
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||