Вівторок, 07.05.2024, 10:01
Вітаю Вас Гість | RSS

ВЕЛИКОРУБЛІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Войтенко Світлана Іванівна

Прізвище, ім'я, по батькові: Войтенко  Світлана Іванівна              

Рік народження:  08 .03.1967

 Освіта:   вища

  Фах:  учитель хімії та біології

 

Звання, нагороди: старший учитель, Грамота Котелевської РДА, Котелевської районної ради

 

Посада: учитель хімії та біології   Педагогічний стаж: 25 років

 

 

Адреса досвіду:  Великорублівська ЗОШ І-ІІІ ступенів

 

 

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ДОСВІД

Тема:     Розвиток пізнавального інтересу та  творчих здібностей  учнів на уроках біології

 Мета: формувати пізнавальний інтерес учнів, розвивати творчі здібності до природничих наук, учити  доводити й обґрунтовувати свої міркування, використовуючи запас знань або наочність.

Короткий зміст:   У процесі навчання учні під керівництвом Войтенко Світлани Іванівни здобувають грунтовні знання. Щоб викликати в учнів пізнавальний інтерес до навчального матеріалу, використовує різноманітні методичні прийоми: створення проблемної ситуації, прийом новизни, значущості, динамічності, дослідницький прийом та інше. Для чіткої організації самостійної роботи вчитель  розробила систему завдань пошукового характеру з теми, предмета в цілому, передбачила їх поступове ускладнення і підвищення рівня самостійності учнів під час виконання цих завдань.

З метою вивчення біології використовує прийоми, які допомагають учням успішно засвоїти навчальний матеріал, вникнути в суть дослідження біологічних процесів. Одним з таких прийомів є евристичний: вчитель ставить перед учнями запитання на кмітливість з додатковими навідними запитаннями, чим спонукає до інтуїтивного розв'язання пізнавального завдання. Значну  роль системі роботи вчителя відіграють самостійні роботи учнів. У завданнях до них вчитель чітко визначає ступінь їх складності, а також самостійності практичних дій і мислення учнів.

Вчителька активно використовує інноваційні методи навчання, які спрямовані не на повідомлення готових знань, їх запам’ятовування і відтворення, а на організацію учнів для самостійного здобування знань, засвоєння умінь і навичок у процесі пізнавальної та практичної діяльності. На таких уроках школярі почувають себе впевнено, вільно висловлюють свої думки, вони є активними учасниками навчального процесу. А в атмосфері довіри та взаємоповаги легко робити відкриття, усвідомлювати важливість здобутих знань. До таких технологій належать: бліц-інтерв’ю, мозковий штурм, мікрофон, розв’язування ситуаційних задач, мозаїка, виконання проектів, карусель, діалог, дискусія, гра, групова робота.

Районний професійний конкурс: Учитель року - 2011

Інше: керівник секції ботаніки відділення МАН при Великорублівській ЗОШ І-ІІІ ступенів

Форма узагальнення: опис досвіду з додатками, матеріали досвіду роботи

 Схвалено (ким?, коли?):  рішенням педагогічної ради Великорублівської ЗОШ І-ІІІ ступенів (протокол № 3 від 30.01.2012 року)

Місце  збереження: Великорублівська ЗОШ І-ІІІ ступенів,  Котелевський РМК

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Друзі сайту