Вівторок, 07.05.2024, 18:48
Вітаю Вас Гість | RSS

ВЕЛИКОРУБЛІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Лугова Світлана Григорівна

Прізвище, ім'я, по батькові: Лугова Світлана Григорівна                

 Рік народження:  21.06.1966

 Освіта:   вища

 Фах:  учитель початкових класів

 Звання, нагороди: старший учитель, Грамоти Котелевської РДА, відділу освіти Котелевської РДА

 

 Посада: директор школи, учитель початкових класів  Педагогічний стаж: 29 років

 

Адреса досвіду:  Великорублівська ЗОШ І-ІІІ ступенів  Котелевської районної ради


 

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ДОСВІД

Тема:     Розвиток логічного мислення та пам’яті в учнів початкових класів

 Мета: сприяти більш якісній  підготовці молодших школярів  до самостійного життя, до більш впевненого прийняття нестандартних рішень, розумовому розвитку дітей, формуванню особистостей, достатньо оснащених інтелектуально, здатних до креативного і критичного мислення, соціально і морально відповідальних вчити їх самостійно здобувати знання, формувати в них пізнавальні здібності, загальнонавчальні вміння i навички.

 Короткий зміст:   Працюючи над цією проблемою, Лугова Світлана Григорівна впевнена, що потрібно постійно збагачувати словниковий запас й удосконалювати граматичний лад усного і писемного мовлення школярів, виробляти вміння зв’язно висловлюватись, розвивати етику мовленнєвого спілкування; розвивати важливі мислительні вміння: спостерігати явища і факти, виділяти їх ознаки, порівнювати, узагальнювати, встановлювати причинно - наслідкові зв’язки, робити  самостійні висновки; сприяти розвитку комунікативних умінь та навичок учнів.

У своїй роботі  обирає такі форми і методи, які зрозумілі, доступні дітям певного віку, викликають зацікавленість та бажання працювати, проявляти свої вміння, здібності. Під час навчання і виховання використовує різноманітні форми занять.

Вчитель звертає увагу на співпрацю, взаємонавчання: вчитель – учень, учень – учень. При цьому вчитель і учень – рівноправні. Постійно організовує моделювання життєвих ситуацій, використовує різні ігри, спільно вирішує проблеми. Це сприяє формуванню атмосфери, співробітництва, взаємодії, вчитель стає лідером дитячого колективу. Постійно вчить на уроках творчої активності, уміння доказово міркувати, обґрунтовувати свої думки, уміння спілкуватися із вчителем, учнями класу; використовує парні форми роботи, навчання у грі, навчання в дискусії.

Постійно міняє види інтерактивного навчання, застосовує ті, які можливість здобути знання, вміння аналізувати свої власні дії, вчинки, мотиви і зіставляти їх із суспільно-значущими цінностями. Це „Метод Прес”, „Мікрофон”, „Акваріум”, „Незакінчене речення”, „Мозкова атака”та інші.

Форма узагальнення: опис досвіду з додатками, матеріали досвіду роботи

 Схвалено (ким?, коли?):  рішенням педагогічної ради Великорублівської ЗОШ І-ІІІ ступенів (протокол № 3 від 30.01.2012 року)

Місце  збереження: Котелевський РМК
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Друзі сайту