Вівторок, 07.05.2024, 15:37
Вітаю Вас Гість | RSS

ВЕЛИКОРУБЛІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Щербак Валерій Олексійович

Прізвище, ім'я, по батькові: Щербак Валерій Олексійович               

Рік народження:  10.06.1963

  Освіта:   вища

Фах:  учитель математики і фізики
 

Звання, нагороди: старший учитель, Грамоти відділу освіти Котелевської РДА, Котелевської районної ради, Головного управління освіти і науки Полтавської ОДА

 

 

Посада: учитель математики, інформатики  Педагогічний стаж: 28 років

 

 

Адреса досвіду:  Великорублівська ЗОШ І-ІІІ ступенів  Котелевської районної ради

 

 

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ДОСВІД

Тема:     Розвиток творчих здібностей учнів у  процесі вивчення математики

Мета: формування вміння розв’язувати задачі, рівняння з урахуванням набутих знань з використанням інноваційних технологій на уроках математики

Короткий зміст:   Розуміючи, що математика як наука знаходить широке використання в розв’язанні ряду основних понять, здійснює великий вплив на розумовий розвиток школярів, Щербак Валерій Олексійович залучає дітей до самого процесу пізнання. На уроках застосовує різні методи і прийоми для активізації навчальної діяльності учнів, для розвитку самостійності і творчості, для зацікавлення і кращого засвоєння набутих знань, умінь і навичок дітей. Обов’язково звертає увагу учнів на розв’язування задач різними способами, вчить вибирати з різних способів більш раціональний.

Впроваджує на уроках інтерактивні методи навчання. Це робота в парах, четвірках, групах, коли відбувається співнавчання, взаємонавчання. На уроках практикує створення проблемної ситуації, для вирішення якої залучає учнів. Такий вид роботи змушує дітей не тільки слухати, а й чути.

Плануючи і проводячи уроки, прагне, щоб учням було цікаво, незалежно від складності й об’єму матеріалу. На всіх уроках намагається формувати в учнів уміння спостерігати, аналізувати, формулювати гіпотези, ставити запитання, висловлювати свою думку та розширювати світогляд, оперувати навчальним матеріалом. Спосіб і вибір побудови уроку пов’язує із розвитком мислення, уваги, пам’яті учнів, з вихованням пізнавального інтересу, самостійності у здобутті знань, моральності; застосовує використання та складання опорних схем, розв’язування логічних задач, складання та розв’язування кросвордів, ігрові моменти. У своїй роботі використовує нетрадиційні форми уроків, які вносять пожвавлення в буденне життя. Завжди намагається щось цікаве подати дітям: чи то історичний матеріал, чи то цікаві факти з життя відомих математиків.

На різних етапах уроку застосовує ІКТ, а при підготовці та проведенні уроків широко використовує інтернет-ресурси.

 Форма відбору:

Обласний професійний конкурс:  фестиваль "Золотий урок Полтавщини",  ІІ Все-український конкурс «Творчий учитель – обдарований  учень»

Науково-методичне видання: Девятий Всеукраїнський конкурс «Вчитель-новатор», журнал «Відкритий урок. Досвід. Пошук» № 3 надруковано  урок на тему: «Додавання та віднімання дробів».

Форма узагальнення: опис досвіду з додатками, буклети з матеріалами досвіду роботи

 Схвалено (ким?, коли?):  рішенням педагогічної ради Великорублівської ЗОШ І-ІІІ ступенів (протокол № 2 від 11.01.2013 року)

Місце  збереження:  Великорублівська ЗОШ І-ІІІ ступенів,  Котелевський РМК

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Друзі сайту