Меню сайту
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Щербак Валерій ОлексійовичПрізвище, ім'я, по батькові: Щербак Валерій Олексійович Рік народження: 10.06.1963 Освіта: вища Фах: учитель
математики і фізики Звання, нагороди: старший учитель, Грамоти відділу освіти Котелевської РДА, Котелевської районної ради, Головного управління освіти і науки Полтавської ОДА
Посада: учитель математики, інформатики Педагогічний стаж: 28 років
Адреса досвіду: Великорублівська ЗОШ І-ІІІ ступенів Котелевської районної ради
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ДОСВІД Тема: Розвиток творчих здібностей учнів у процесі вивчення математики Мета: формування вміння розв’язувати задачі, рівняння з урахуванням набутих знань з використанням інноваційних технологій на уроках математики Короткий зміст: Розуміючи, що математика як наука знаходить широке використання в розв’язанні ряду основних понять, здійснює великий вплив на розумовий розвиток школярів, Щербак Валерій Олексійович залучає дітей до самого процесу пізнання. На уроках застосовує різні методи і прийоми для активізації навчальної діяльності учнів, для розвитку самостійності і творчості, для зацікавлення і кращого засвоєння набутих знань, умінь і навичок дітей. Обов’язково звертає увагу учнів на розв’язування задач різними способами, вчить вибирати з різних способів більш раціональний. Впроваджує на уроках інтерактивні методи навчання. Це робота в парах, четвірках, групах, коли відбувається співнавчання, взаємонавчання. На уроках практикує створення проблемної ситуації, для вирішення якої залучає учнів. Такий вид роботи змушує дітей не тільки слухати, а й чути. Плануючи і проводячи уроки, прагне, щоб учням було цікаво, незалежно від складності й об’єму матеріалу. На всіх уроках намагається формувати в учнів уміння спостерігати, аналізувати, формулювати гіпотези, ставити запитання, висловлювати свою думку та розширювати світогляд, оперувати навчальним матеріалом. Спосіб і вибір побудови уроку пов’язує із розвитком мислення, уваги, пам’яті учнів, з вихованням пізнавального інтересу, самостійності у здобутті знань, моральності; застосовує використання та складання опорних схем, розв’язування логічних задач, складання та розв’язування кросвордів, ігрові моменти. У своїй роботі використовує нетрадиційні форми уроків, які вносять пожвавлення в буденне життя. Завжди намагається щось цікаве подати дітям: чи то історичний матеріал, чи то цікаві факти з життя відомих математиків. На різних етапах уроку застосовує ІКТ, а при підготовці та проведенні уроків широко використовує інтернет-ресурси. Форма відбору: Обласний професійний конкурс: фестиваль "Золотий урок Полтавщини", ІІ Все-український конкурс «Творчий учитель – обдарований учень»
Науково-методичне видання: Дев’ятий Всеукраїнський конкурс «Вчитель-новатор», журнал «Відкритий урок. Досвід. Пошук» № 3 надруковано урок на тему: «Додавання та віднімання дробів».
Форма узагальнення: опис досвіду з додатками, буклети з матеріалами досвіду роботи Схвалено (ким?, коли?): рішенням педагогічної ради Великорублівської ЗОШ І-ІІІ ступенів (протокол № 2 від 11.01.2013 року) Місце збереження: Великорублівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Котелевський РМК
|
Пошук
Календар
Архів записів
Друзі сайту
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||