Вівторок, 07.05.2024, 21:15
Вітаю Вас Гість | RSS

ВЕЛИКОРУБЛІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Святна Олена Олексіївна

Прізвище,  ім'я,  по батькові: Святна Олена Олексіївна               

Рік народження:  13.08.1970
Освіта:   вища
Фах:  учитель математики, фізики

Звання, нагороди:  : Грамота Котелевської РДА, Котелевської районної ради

Посада: учитель Педагогічний стаж: 21 рік

Адреса досвіду:  Великорублівська ЗОШ І-ІІІ ступенів  Котелевської районної ради

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ДОСВІД

Тема: Активізація самостійної діяльності учнів на уроках математики 

Мета: розвивати творчий потенціал, індивідуальні здібності учнів, виховувати упевненість, віру у свої можливості. 

Короткий зміст:  У сучасних умовах важливого значення набуває вміння самостійної діяльності учнів на уроці.  Класифікація за джерелом і методом набуття знань містить найрізноманітніші види самостійних робіт. Перерахуємо найбільш розповсюджені з них:

  • робота з книгою (підручником, довідковою літературою і т.д.);

  • вирішування і складання задач;

  • лабораторні і практичні роботи;

  • підготовка доповідей, рефератів і т.д.

За формою виконання розрізняють усні і письмові самостійні роботи, а за місцем виконання – класні і домашні.

Успішному виконанню учнями самостійної роботи сприяють чіткі вказівки вчителя стосовно її мети, змісту, способах виконання, формах вираження отриманих результатів.

Вони можуть бути представлені і як пам’ятки, у котрих подаються рекомендації для роботи з математичним текстом, розв’язування задач, виконання лабораторних і практичних робіт, написання доповідей, рефератів і т.д. Не варто при цьому пускати на самоплив процес формування письмового та усного мовлення учнів. При виконанні учнями як усних, так і письмових самостійних робіт, їх слід систематично привчати повно, ясно, аргументовано викладати свої думки.

Зміст, форма, тривалість самостійної роботи, що проводиться в класі, повинні відповідати поставленій меті уроку. Часто вона триває лише кілька хвилин (наприклад, у 5-6-их класах, для проведення усного рахунку), а іноді може продовжуватися протягом усього уроку (зокрема, у старших класах, при виконанні лабораторних робіт).

При цьому варто враховувати, що формування вмінь використовувати отримані знання на рівні обов’язкових вимог до математичної підготовки учнів здійснюється, як правило, на уроках застосування знань і вмінь.

Районний професійний конкурс:  Класний керівник року

Форма узагальнення: опис досвіду з додатками, матеріали досвіду роботи

Схвалено (ким?, коли?):  рішенням педагогічної ради Великорублівської ЗОШ І-ІІІ ступенів (протокол № 2 від 10.01.2014 року)
Місце  збереження: Великорублівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, РМК
 

        






 

 

 

 

 

 

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Друзі сайту