Вівторок, 07.05.2024, 12:24
Вітаю Вас Гість | RSS

ВЕЛИКОРУБЛІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Омельченко Олександр Миколайович

Прізвище,  ім'я,  по батькові: Омельченко Олександр Миколайович               

Рік народження:  15.01.1955

Освіта:   вища

Фах:  учитель фізики
 

Звання, нагороди: 

 

 

Посада: учитель фізики , захисту Вітчизни Педагогічний стаж: 37 років

 

 

Адреса досвіду:  Великорублівська ЗОШ І-ІІІ ступенів  Котелевської районної ради

 

 

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ДОСВІД

Тема:     Оптимізація навчального процесу на уроках фізики за допомогою розв’язування задач                                                                                                                              

Мета: інтенсифікація навчання, активізація пізнавальної діяльності учнів, розвиток логічного мислення під час розвязування задач та створення умов для оптимально- го засвоєння знань.

Короткий зміст:   Омельченко Олександр Миколайович приділяє важливу увагу розв’язуванню задач. При цьому прагне навчити школярів здійснювати правильно і послідовно логічні кроки та операції. а саме: усвідомити умову задачі; записати її у скороченому вигляді; зробити схему або малюнок; виявити, яких даних не вистачає в умові задачі, та знайти їх у таблицях чи довідниках; обрати  формулу для знаходження шуканої величини; виконати математичні дії й операції; здійснити обчислення числових значень невідомих величин; оцінити одержаний результат та його реальність.

Вироблення  уміння  застосовувати  знання  на  практиці  учитель  здійснює за допомогою  розв'язання   задач  різного  виду (якісних,  обчислювальних, графічних, експериментальних,  задач-малюнків),  розв'язання задач  у  загальному  виді;   ви- явлення  й усунення  несправностей  у  приладі;  внесення  змін  у конструкцію при- ладу; розробка нової конструкції приладу, експериментальних робіт.

Учитель намагається  привчати учнів до самостійного розв’язання задач поступово, починаючи  з  виконання  окремих  нескладних операцій, потім переходячи до вико- нання більш важких операцій, а вже потім до самостійного їх розв’язання.
         Спочатку  навчає  учнів  самостійно  аналізувати  зміст  задач,  знайомить  їх з найбільш  раціональними  способами  короткого  запису  і  розв’язання задач, потім шляхом колективного обговорення знаходити найбільш раціональні способи запису.
         Важливим елементом у підготовці до цілком самостійного розв’язання задач з фізики є вироблення в  учнів  уміння  робити  наближені  обчислення. Після того, як учні  опанують  усі  види  роботи,  пов'язані з розв'язанням фізичних задач, учитель пропонує  їм самостійно виконувати повне розв'язання задачі, включаючи перевірку й  аналіз одержаних результатів.

Районний професійний конкурс Учитель року 2013

Форма узагальнення: опис досвіду з додатками, матеріали досвіду роботи

 Схвалено (ким?, коли?):  рішенням педагогічної ради Великорублівської ЗОШ І-ІІІ ступенів (протокол № 2 від 11.01.2013 року)

Місце  збереження: Великорублівська ЗОШ І-ІІІ ступенів,  Котелевський РМК

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Друзі сайту